5 grudnia 2016 r.
Związek Dużych Rodzin 3+, największa w Polsce organizacja skupiająca rodziny wielodzietne oraz notowany na warszawskiej giełdzie Eurocash S.A. podpisały porozumienie o długoletniej współpracy.
Eurocash oraz ZDR 3+ będą współpracowały zarówno na poziomie lokalnym, jak
i ogólnopolskim. Eurocash będzie promował działalność ZDR 3+. Planowane są wspólne akcje marketingowe i promocyjne.
Umowa o współpracy z ZDR 3+ przewiduje takie działania, jak: promocje sprzedażowe dedykowane rodzinom wielodzietnym, wzajemne wsparcie komunikacyjne ZDR i Grupy Eurocash, obecność marek Eurocash na wydarzeniach ZDR w całej Polsce czy wreszcie wsparcie finansowe na cele statutowe Związku. Markami, które w pierwszym okresie współpracy będą realizować działania dedykowane członkom Związku są sklep internetowy Frisco.pl oraz Delikatesy Centrum. W tym momencie planowane są konkretne rozwiązania, których celem jest zapewnienie wymiernych korzyści rodzinom wielodzietnym w całej Polsce.
Dla nas, Związku Dużych Rodzin 3+, bardzo ważne było, że Eurocash jest polską spółką, która współpracuje z tysiącami polskich drobnych przedsiębiorców, często firm rodzinnych, w całej Polsce. Razem z nimi chcemy działać na rzecz rodzin wychowujących dzieci oraz promować pozytywny obraz rodziny, docierając wszędzie tam, gdzie znajdują się tak liczne placówki prowadzone przez polskich przedsiębiorców wspieranych przez Eurocash. Duża rodzina to nie „problem społeczny” wymagający rozwiązania, ale przede wszystkim suma oczywistych korzyści dla całego społeczeństwa, w tym także dla gospodarki, bo duża rodzina to także duży konsument i środowisko, w którym dorastają następcy dzisiejszych polskich przedsiębiorców – powiedziała Joanna Krupska, prezes Związku Dużych Rodzin 3+.
Grupa Eurocash od początku swojej działalności jest kluczowym partnerem niezależnego polskiego handlu, wspierając go w budowaniu konkurencyjności wobec międzynarodowych sieci dyskontów i hipermarketów. Wsparcie to realizowane jest poprzez inwestycje w centra dystrybucyjne, optymalizację dystrybucji, zapewnianie narzędzi edukacyjnych (Akademia Umiejętności Eurocash) oraz marketingowych, czy też poprzez fundowanie stypendiów naukowych dla dzieci właścicieli sklepów i ich pracowników.
Porozumienie o współpracy ze Związkiem Dużych Rodzin ma dla nas szczególne znaczenie, zwłaszcza, że docelowo będzie ono służyło promocji wartości rodzinnych. Wiemy, że u wielu naszych klientów zaopatrują się konsumenci z rodzin wielodzietnych. Wielu naszych franczyzobiorców i partnerów ma rodziny z co najmniej trójką dzieci. Promowanie tych wartości, zwłaszcza w obecnej sytuacji demograficznej kraju, ma dla nas znaczenie wręcz strategiczne – powiedział Jacek Owczarek, członek zarządu Eurocash S.A.
Kluczowym kierunkiem strategicznym Grupy Eurocash jest obecnie wsparcie polskich handlowców w budowaniu profesjonalnych przedsiębiorstw detalicznych atrakcyjnych dla kolejnych pokoleń. W strategię tę idealnie wpisuje się współpraca ze Związkiem Dużych Rodzin 3+, która umożliwia bezpośrednie dotarcie do konsumentów.
***
Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją produktów żywnościowych oraz wsparciem marketingowym dla niezależnych polskich przedsiębiorców prowadzących działalność detaliczną. Wspierane przez Eurocash sieci franczyzowe
i partnerskie zrzeszają blisko 14 tysięcy niezależnych sklepów działających pod takimi markami jak abc, Groszek, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Euro-Sklep czy Gama.
Związek Dużych Rodzin 3+ to największa w Polsce organizacja zrzeszająca rodziny wielodzietne. Od 10 lat skutecznie działa na rzecz pozytywnych zmian w polityce rodzinnej państwa. Jest inicjatorem Kart Dużej Rodziny - samorządowych i ogólnopolskiej. Od pięciu lat współorganizuje z wybranymi miastami Ogólnopolskie Zjazdy Dużych Rodzin, które gromadzą ponad 1000 osób z całego kraju. Jest organizatorem wielu konferencji, wykładów
i warsztatów. Poprzez Koła, których ma ponad 70, aktywnie działa w społecznościach lokalnych i wchodzi w dialog z samorządami. Obecnie liczy ponad 5,5 tys. członków.
Zobacz również: